El Grupo +Ideas reclama que la USC confirme el reintegro de los fondos del IVA (La Voz de Galicia, 27 de outubro de 2011)

El Grupo +Ideas reclama que el equipo de gobierno de la USC confirme una sentencia definitiva y favorable para el reintegro de los 5,7 millones de euros que le fueron retenidos indebidamente por el IVA entre el 2001 y 2004. Propone que con ese dinero reintegre «os remanentes de centros e departamentos; é unha medida que cremos de xustiza porque permitirá devolverlle aos investigadores uns recursos propios e imprescindibles, que nunca deberan terlle sido requisados».

Este grupo exige asimismo que se apoye con decisión el proyecto Campus Vida, que considera la «iniciativa académica, científica e tecnolóxica con máis potencial e proxección que ten habido nunca en Galicia», y que recientemente fue refrendado como campus de excelencia internacional de referencia global. Piden asimismo solución a la estabilización de investigadores del programa Manuel Colmeiro.

A noticia en La Voz de Galicia


Pódese seguir as respostas a esta entrada a través da subscripción RSS 2.0. Podes deixar un comentarios, ou facer un trackback dende o teu propio sitio.

Deixe unha resposta